1. Recent Posts

Publicat per taxidriver | 25 Set, 2006

Índex del article

4art dia

De les mini vacances, això toca la fi. Avui volem veure Niça i Cannes, la primera intenció era anar també cap a St.Tropez però ens queda molt lluny.

Vam fer molta volta per sortir de Niça i això ens va enrederir una miqueta, primer visitarem Cannes i després Niça i així ja estarem aquí.

Cannes

Entrar a Cannes es un horror de trafic, al menys al agost. Quin desastre!

Per fi passem l’embús de l´entrada i ens trobem amb la “gare” aquí hi ha oficina de informació i aconseguim mapes per anar per feina.

Tot es a prop del port, al menys el que s´ha de veure i cap allà anem.

Tenim un cop de sort i podem aparcar davant el auditori dels premis de cinema. Doncs aquí començarem la visita.

Un auditori com qualsevol altre però te l´encant i el glamur de l´estora vermella que la deixen posada perquè els turistes com nosaltres ens puguem fer fotos allà. Una feinada deu ser passar l´aspirador cada dia!

En el jardí que hi ha davant hi ha allò que les estrelles de cine posen la ma i queda immortalitzada en una rajola.

N hi ha un fart però actorillos. N´hi ha de bons i molt coneguts però no tants com de mediocres, sobre tot n´hi ha d´actors francesos que els deuen coneixer ells.

Vam trobar la ma de Bruce willis, la de Sophie loren…Molt entretingut esta llegint el terra pedra per pedra, una manera com un altre de tindre els guiris entretinguts quan no tens res mes al poble.

Aquí es nota un cert glamur molt mes que a Sanremo evidentment però menys que a Mònaco. Hi han varis hotels de luxe a primera línia del mar com el Majestic, el Splendid..

Un port esportiu(be 2)amb un nivell acceptable, quasi semblant al de Mònaco, sense arribar hi.

Sortint del port esportiu tenim l´edifici del Royal bank of Belguique.

Quan arribem, esta tot acordonat, i no es pot passar! Hi ha càmeres de tv, i molta gent, deuen esta fent un spot, primer pensament.

Al apropar-nos resulta que no, que el que hi ha es la família real de Mònaco a la porta del Banc. L´Alberto, la Carolina i l Estefania.

Ellas 2 son les que mes s´exibeixen,donant voltes al voltant del seu cotxe, en canvi el Alberto aquet no va sortir pas del cotxe. Cotxes amb matricula de Mònaco però tota la numeració i escut en vermell, en comptes de blau com la resta.

Els hi vam fer fotos, la càmera del Isidro es molt exagerada i enseguida van vindre uns goril·les, em sembla que per ordre de l´Estefania, que es va acostar a ells a dir-lis alguna cosa…i ens volen fotre les camares, que fillsdeputes!!!

Que es fotin a cobert si no volen fotos, es veu que els hi estàvem foten enlaire alguna exclusiva. Després d´una petita discussió amb un goril·la marxem, aleshores un poli la va agafar amb mi.

Volia que pases per no ser on, i a mi no em donava la gana, jo vaig per el meu camí i prou i el tio es va fotre farruco, mentrestant el Isidro estava robant les ultimes fotos.

Després d’això vam pujar al casc antic de Cannes, pse.. ja que hi ets.. però no val molt, ni les vistes que tens des de a dalt.

Al baixar trobem l´estanc i seguim amb el pijerio, si vols segell de 5 en 5 o res. Jodete!!!

Al aparcar vaig veure una oficina de la poste, cap allà anem.

Es una oficina bancaria i també venen segells, va fotre una mala cara la noia que hi havia allà perquè nomes comprava un segell….però es que nomes vull un.

Allà va ser l’únic cop que el Isidro i jo ens vam perdre en tot el viatge, al sortir no hi era, no es va adonar que jo entrava allà…i va continuar per el passeig marítim.

Les instruccions si ens perdíem algun cop era que ens retrobàvem al últim lloc de visualització de l´altre,i ja em veus a mi plantat allà fins que ell va tornar.

En poqueta estona ens em pelat Cannes, la veritat no te res, part d un Lamborghini davant del port, es nomes per dir que hi has estat i prou.

De tot el viatge es el lloc que menys d’agradat.

D’allà tornem a Niça, ja que la nit anterior vam veure un restaurant que tenia bona pinta, a veure que mengem.

By xxavigr

Travel planner y Blogger des de 2005, viatger incansable decidit a no quedar-se en un destí definitiu per el moment i que en aquesta nova etapa de la meva vida estic disposat a veure tot allò que em falta o fins em donin les forces.

2 thoughts on “VIATGE A LA COSTA BLAVA 8 (CANNES amb els Prínceps)”
  1. He viajado con tus fotos, que belleza de lugares!!! Estoy del otro lado del charco, en Argentina y vos me trajistes aires de lugares que tal vez nunca vere y el idioma de mi abuelo en ese dulce y cerrado catalán. Muchas gracias

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.