1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

Publicat per taxidriver | 4 Set, 2006

Per fi he acabat d´ordenar les mes de 700 fotos del viatge. Mai m´hauria imaginat que aquell lloc dones per tant.

Començaré a escriure el diari del viatge abans de que oblidi molts detalls, ho normal hauria estat redactar-lo durant el “travel” però imposible, ha estat tant intens tot que no he tingut temps.

Vam marxar el 24, jo una mica depre com sempre però amb moltes ganes d´estar uns dies fora.

Vaig agafar el taxi i primera parada aeroport del prat. Anàvem amb cotxe però l Isidro venia d´un viatge per Polònia i Berlin, el tenia que recollir, a ell i alguns col·legues seus.

Van arribar sobre l´hora prevista, tot començava anar be. Després de les presentacions i entregar d´un recordatori de Berlin per mi (d agrair) cap a Hospitalet a repartir els seus col·legues.

D´allà un cop repartits tots cap a el seu poble a deixar la bossa i agafar un altre com els rics, tornar d´unes vacances i marxar cap unes altres. Collons quina vida!!

Allà vam dinar a un bar on ens preguntaven per la samarreta del Barça. On aneu? a Mònaco! joder en avion ? no home no en cotxe.

Primer havíem canviat el taxi per una Zafira del germà del Isidro, un madridista.

Després vam tornar cap a Hospitalet a recuperar la targeta de memòria de la càmera del Isidro, que mentrestant l havia buidat un col·lega seu.

Aleshores començava el drama! trobar un estanc obert el mes d agost!!

Després de mirar per Hospitalet i Barna per fi al paral·lel amb vila i vila vam trobar un. Bon lloc per encarar la ronda litoral i començar el viatge.

Aleshores ens van trocar de la radio RAC 1 per parlar per antena, a veure com anava el viatge, quina vergonya parlar en directe però nomes son els primers segons després ja t´engresques i endavant.

Anaven trucant a varis que que marxàvem cap allà, gairebé tots encara estaven a Bcn, nosaltres em sembla que erem els que estàvem mes lluny i estàvem per la cimentera aquella que hi ha per la llagosta(em sembla)

Vam fotre el primer tiron, conduïa jo i vam anar fins a la Jonquera. Parada reglamentaria, un bon sopar, mai saps el que et trobaràs fora d´aquí. Aquí sopava sempre quan marxava amb el trailer al estranger.

Problema greu! el cambrer passa de nosaltres per la samarreta, diu que amb aquesta samarreta no ens servirà Que cabron!! a tot arreu hi han gossos. Al final ens vam fer amics, però ens les tiràvem.

-A ver si encontrais una ricachona por ahi

-si y asi no tendremos que ir mas a tascas como esta

En fi sopar. trucada del Isidro a la Xina per despedirse, gasoil i cap amunt.

Molt guapo el viatge, tot i ser de nit. Quan viatges amb un amic de veritat, esta molt be, hi ha conversa sincera i maca i a mi em va servir per desfogar-me bastant i ell per explicar-me el viatge a Berlin, quina enveja!!sana eh?

A mi se´n va fer curt i tot els 600 i pico km, sense adonar-nos estàvem a Cannes, vam para a fotre un cafè a un àrea.

Eren les tres, encara no, i no sabíem si dormir al cotxe o buscar un formula 1 o anar a Niça on teníem l´hotel reservat per la nit següent i tres mes i que ens encabissin un dia abans.

Al final això vam fer ,arribar a Niça i buscar l hotel!! Joder els mapes que et foten a Internet. Una idea i prou et donen perquè no tenen res a veure amb la realitat. Vam estar l´hostia per trobar-ho i després el tio per encabir-nos tambe. Clar el recepcionista volia donar-nos una habitació que ja no tinguéssim que canviar al endemà a la que teníem reservada. Aquella nit estava ocupada per uns altres.

Per fi se´n va sortir el tio, ens va fotre a l’habitació 503.A dalt de tot del Hotel.

Un edifici molt vell, semblava un bloc d´aquets del eixample que tenen pràcticament 100 anys igual. Però net per dins.

l que segur que si tenia mes de 100 anys era l´ascensor. Em recordava el de casa del meu avi quan jo era petit.

Al menys el del meu avi tenia mirall i una banqueta per seure aquet no tenia pas res d´això. Mira, un viatge al passat!.

L´habitació molt correcte, el bany nou, perfecte, total aquí nomes dormirem, l´armari si justet per dos però en pitjors fondes em dormit, inclús al cotxe a Milan i a Londres.

A les 4 de la matinada a dormir per fi. A descansar que dema juga el Barça.

By xxavigr

Travel planner y Blogger des de 2005, viatger incansable decidit a no quedar-se en un destí definitiu per el moment i que en aquesta nova etapa de la meva vida estic disposat a veure tot allò que em falta o fins em donin les forces.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.