1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

Publicat per taxidriver | 9 Des, 2006

El primer dia el vam dedicar a visitar Sofia. Pero abans de visitar Sofia hem de solucionar la compra del bitllet de tren per el endemà anar a Plovdiv.
Jo em vaig despertar d´hora però el Isidro es un exagerat dormint, s´estaria 15 hores seguides dormint, quin desespero despert a l’habitació i el col·lega dormint.
Al final l´hi vaig fotre uns càntics culers que tinc gravats al mòbil per despertar-lo, ja esta be! deu hores a dormit la bestia!
Bufett lliure per esmorzar al hotel i cap al carrer.
A la porta del hotel agafem un taxi i cap l’estació central de trens de Sofia. El taxi tot i ser una distancia considerable, com d´arc del triomf a sants ens va costar 2 levas! o sigui un euro.
El hall de l’estació es immens, sembla la terminal B de l´aeroport de Barcelona. Hi ha quatre botiguetes de bazars. I venen Radiocassets!! si si radiocassets per cotxe, no venen en lloc radio amb compact, es mes tots els taxis que vam agafar duien radiocassets, una mica carillos per el nivell del país.
També hi han varis llocs de venta de entrepans, begudes i tabacs.
D’això per tota la ciutat n esta ple, uns quioscos cutres molt cutres però si tens gana a mitja nit o sed no t´has esperar a les 6 que obrin els bars o a qualsevol hora del dia, tenen molta varietat.
Allà si vols dinar a base de paninis o bocatas, cada entrepà val uns 0.50levas uns 25 cèntims d´euro, o sigui que amb un euro pots agafar un empatx de molt de cuidado.
Mes detalls d´aquesta estació, que sembla que estiguem als anys 60.Els horaris estan en un panel penjat a la paret com els que hi havia a l’estació de Barcelona termino als anys 70.
Però clar com passen dels turistes com de la merda, tot esta en búlgar i en alfabet ciríl·lic un caos per trobar alguna cosa i quan trobes la ciutat que busques no saps si es l´horari de sortida o el d´arribada.
En un costat hi han unes finestretes super velles amb unes dones dintre que son les taquilleres.
L´hi demanem en angles a una 2 bitllets per Plovdiv per dema al mati. I la tia ens els donaven per el mateix dia
-no no for tomorrow
Es va fotre a parlar en búlgar i es va girar i va passar de nosaltres, l´hi demanàvem si us plau que ens atengués i la tia ni ens mirava a la cara. Tela!! Això dels funcionaris es universal!
Al final ens va enviar o això vam entendre a una oficina que posava Rila. La boja aquesta cridava rila rila.
Ve anem cap allà i allà i havia una que parlava angles, molt poquet.
Ens va dir que allà no era, que allò era per bitllets internacionals, que teníem que anar a una planta que hi ha a sota. Thank you!
Anem a sota, una oficina que posava de turisme, anem a preguntar aquí que aquí si parlaran angles, je je ilusos!
No ens van solucionar res i a sobre l´hi vam demanar uns mapes que tenien de Sofia allà per regalar i al veure´ns la cara ens van cobrar un leva, mira el cafè els hi vam pagar.
Continuem buscant la taquilla adequada, trobem unes taquilles en aquella planta, però a la foca aquella al no parlar-li en Búlgar ens va fer el mateix que l´anterior, passa de nosaltres i posar-se a despatxar altre gent joder!! ja començàvem a desistir d´anar a Plovdiv.
Tornem a dalt a veure la de la taquilla anterior perquè si tenia bitllets per Plovdiv per avui, si aconseguim fer-li entendre que es per dema haurem triomfat. I la filla de puta nomes veure´ns apropar-nos tanca la finestra i es fot d´esquena.
A nosaltres ens va agafar un atac de riure, la tia quin personatge!! i quan l´hi dèiem alguna cosa ens engegava amb la ma a la merda.
Quin drama el puto bitllet.
Ja per orgull jo surto d´aquesta estació amb un bitllet a Plovdiv per l´endema.
Tornem a Rila, la que parla d angles i l´hi explico el drama que estem passant,i emprenyada ens envia a la planta baixa un altre cop!! però al fons, a rila d´abaix!!
Una dada mes ja tenim!! anem a baix però allà no hi ha cap oficina que posi rila, a saber que vol dir rila. Hi ha un monestir que es diu rila, deu ser dels desemparats dels funcionaris.
Al final a la planta baixa al fons, a la dreta hi ha una oficina amb 2 xurrys que es veu que els hi vam fer gracia però evidentment no parlaven angles.
Al menys ens somriuen aquestes al veure el stresss que portem a sobre ja.
2 bitllets per Plovdiv i un altre cop bitllets per avui, que no joder! tomorrow,i que no ho entenen. Collons quin pais.
Hem d´insistir aquí i aconseguir-ho perquè aquí al menys ens atenen, poca feina deuen tindre.
Trèiem la guia busquem Plovdiv, entre parèntesis esta escrit en ciríl·lic, be això ja ho tenim. A l ´apartat de vocabulari basic trobem els dies de la setmana, l´hi ensenyem dimarts, be ja ho tenim gairebe!!!
ara l´horari, ens va escriure les hores en un paper i vam quedar d´acord a les 6.30 del mati. El que no ens vam entendre en la classe de bitllet i  a Sofia.
Quatre fotos mes a l’estació de Sofia amb bancs de fusta al centre..

By xxavigr

Travel planner y Blogger des de 2005, viatger incansable decidit a no quedar-se en un destí definitiu per el moment i que en aquesta nova etapa de la meva vida estic disposat a veure tot allò que em falta o fins em donin les forces.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.