1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

Publicat per taxidriver | 8 Des, 2006

Després de organitzar-nos amb els armaris, comprovar com funciona la tele, etc etc cap al carrer a buscar un lloc on menjar.
Eren les 20.30h aproximadament de la nit i ja no corria un anima per el carrer, estàvem situats al centre i gairebé no hi havia transit.. estàvem molt a prop de la catedral de Alexander Levsky i buscant un lloc per sopar el primer que vam fer va ser veure la catedral per fora i fer-li fotos.
Tot era molt inhòspit, no es veia gent, vam fer com un quatre amb els carrers i vam trobar un que hi havia mes gent però molt poqueta, algun restaurant, botigues obertes a la nit!! Inclús al sortir de sopar eren obertes.

Molts xiringuitos que venen tabac i alcohol a qualsevol hora de la nit.
Per el camí vam veure un restaurant en el que hi havia molta gent i tenia bona pinta però vam decidir caminar una mica mes a veure que veiem, vam trobar un altre carrer amb vies de tramvia per el mig, que hi havia també algun restaurant, algun putiferi i un Mcdonalds!
Però teníem gana i la primera idea es la bona vam tornar al que haviem vist primer. Quin gran encert tornar allà.

Era el Happy grill and restaurant www.happy.bg de carrer ravoska, si algú va a Sofia que hi vagi, un restaurant molt modern amb musica dels 80,un munt de plats, molta varietat d´amanides…tots els plats valien al voltant de 4 levas, uns mes altres menys o sigui cada plat uns dos euros i boníssims de veritat.

Molta varietat en carns i sobretot moltes maneres diferents de fer el pollastre a quina mes bona. Aquet lloc el vam fer camp base de les nits, era obligat anar a sopar allà cada nit.
Les cambreres son noies jovenetes, totes de la mateixa edat (no mes de 22 anyets)amb mini faldilla vermella que quan s’apropaven a una taula veïna a treure algun plat els hi podies veure les calcetes a mes mes de una parlava angles perfectament i molt amables i atentes i simpatiquíssimes de veritat.
A mes a aquet restaurant tenien la carta en ciríl·lic i en angles, un detall, que no tenen a tot arreu. Hi ha un altre happy a la plaça sveta.
Vam sopar molt i molt be i ens va costar 4 duros no se si arribava als 6 euros per cap amb un munt de plats i postres i cafès.
Al sortir vam tornar caminant al Hotel que no era gaire lluny i així baixava el sopar i per fi a dormir que estem cansadillos

By xxavigr

Travel planner y Blogger des de 2005, viatger incansable decidit a no quedar-se en un destí definitiu per el moment i que en aquesta nova etapa de la meva vida estic disposat a veure tot allò que em falta o fins em donin les forces.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.