1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

Publicat per taxidriver | 26 Nov, 2006

Anem a començar d´una vegada el diari del viatge.
Després d un dissabte nit de molta feina, com tots gairebé ,cap a casa a buscar maleta i deixar taxi i tren cap al aeroport!!

Quin tren mes lent! No m´estranya que la gent agafi taxi, jo anava agafar taxi però l´hora que era no n´hi havia i com tenia temps, doncs tren..
Allà ens vam trobar el Isidro i jo, molt d´hora, anàvem sobrats de temps i el vam aprofitar per sortir fora i fumar i fumar i fumar mes per l´estona que ens tindrien sense fumar per culpa de les noves lleis.
El Isidro era un incrèdul dels bitllets per internet i no les tenia totes, tot i que a Mònaco va veure que funcionava de conya, al menys en el tema d´hotels.
Va quedar meravellat al veure ho senzill que era, i ho correcte que era tot, al canviar la fulla impresa per els bitllets.
A mes Alitalia es una empresa de suficient solvència.
Després va vindre el registre de les nostres coses, sort que no dúiem res de líquids però així i tot molt empipador el rotllo de les safates, col·locar totes les teves coses allà.. molt empipador.
D´allà ja cap l´embarcament cap a l´avio,

Un mcdonell douglas, pse petitet però ple, gairebé tots italians, que deurien haver passat el cap de setmana a Bcn.

A l´entrada del avió, com no podia ser de cap altre manera premsa italiana, corriere, la republica..diaris immensos e impossibles de llegir dins un avió per falta d espai.
Anàvem a una de les files de tres al costat d´una senyora molt grossa i poc espai te el avió, nomes ens faltava això.
Feia molt bon dia i a pesar de no haver dormit vam estar mirant el mar i enseguida vam divisar Sardenya, un dels de la tripulació al veure que ens hi fixàvem ens va dir que era Sardenya, una illa Italiana amb molta influencia catalana, no fotis!jjaj

I després d´una hora i vint-i-cinc minuts ens disposàvem a aterrar a Roma.
Allà va saltar l’alarma, l’aeroport de Roma jo sempre el coneixia per Fiumicino, i per els altaveus van dir que aterràvem a Leonardo da vinci!!

joder que tenim el transfer a Fiumicino nosaltres!! al veure´ns alterats i contant el temps que teníem per si teníem que canviar d´aeroport, dos noies de la nostra edat que teníem davant, en seguida ens van informar que l´aeroport era el mateix.

Uuuuuffff quin susto…..! semblen Pajares i Esteso de vacances quin desastre.
Baixem i a la terminal on ens deixen preguntem a una hostessa de terra on tenim que fer el transfer i a on collons es pot fumar!

La noia molt amable ens indica que “near of de gate 5 there is the smoking room,but you only have time for one cigarrette!” quina ràbia en fot parlar amb angles amb Italians, si jo parlo català i ells parlen italià ens entendríem millor que en angles!
Pugem l´escala que ens ha dit l’angle italiana i ens trobem amb una cua increïble! un altre cop el rotllo de posar totes les coses a la safata i registre! mitja volta i al lavabo a fumar, patetic! fumar de cara la paret i amb els pantalons baixats! i amagats com si fóssim petits.
Tornem a pujar i la cua continua! un pare amb 3 criatures discutint amb el del aparell raig x que ell no volia posar el cotxet del nen al aparell de raig x, ja som a Itàlia, crits, discussions absurdes, gesticulacions tot per res per acabar fent el que s ha de fer, seguir les normes però això es Itàlia.
Per fi aconseguim passar el control i a la caça de la smoking room! vaya peazo aeroport!!ho de Barcelona es un xiringuito amb una torre de control, vinga a fer camí i mes camí per trobar la gate 5 i la smoking room.
Per fi un cartell que assenyalava la smoking room però just on senyalava i havia una botiga de roba, entra el Isidro i pregunta aquí es pot fumar ja ja ja com es va fotre la tia nooooooo! mes endavant estava però la senyal esta mal posada.
Per fi a la narco sala.

Aquí estàvem tots els viciosos, al menys els que no teníem un lavabo a prop per fumar.
Fotos de la narco sala, i cap a la gate 29 a buscar l´avió a Sofia, joder no m´estranya que nomes tinguéssim temps per un cigarro, poz no esta lluny ni res la 29,pero es que quan la trobes passes una porta, continues i et trobes amb una estació de trens que et porta a la verdadera 29!!vaja un aeroport!!que fort!
I allà un altre Mcdonell douglas i cap a Sofia, aquí anàvem a una fila de dos millor.

No ho vam comptar però el viatge també deu durar 2h o 1.30 no mes.
Mentrestant anàvem per Itàlia es veia els Apenins,… però després ja estava tot ennuvolat i algun lloc que veies alguna cosa, era neu. Quin cangueli!!

I sobre l´hora prevista l´avio comença a baixar, i vam passar per sobre de tot Sofia! Quina vista. Ciutat molt gran, com Barcelona poder.
I per fi a terra, vaja un pilot mes dolent aterrant, vaja bot vam fotre al aterrar!
Impressionant quan veus Sofia escrit en ciríl·lic i amb caràcters llatins.Ja estem a Sofia

By xxavigr

Travel planner y Blogger des de 2005, viatger incansable decidit a no quedar-se en un destí definitiu per el moment i que en aquesta nova etapa de la meva vida estic disposat a veure tot allò que em falta o fins em donin les forces.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.