1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

Avui sense voler ens toparem amb les localitzacions de la pel·lícula Rocky.

Fa uns mesos al taxi vaig portar uns clients que eren de Philadelphia, em varen preguntar per la paella..si era plat típic de Barcelona, que a on la podien prendre bona?…etc.

Després d’informar-los va ser el meu torn de preguntar a ells.
-Quin es el menjar típic de Philladelphia??
Es van quedar uns segons pensant, com si no ho volguessin dir. Després tots al hora varen dir; the Philly!!!!!!!!!!!
-What’s that?
Això es un entrepà de carn i formatge i es el mes típic allà
-a on ho podem menjar?
-a Pat’s o si no a geno’s, pero millor a Pat’s.A Geno’s si parles espanyol igual no et serveixen.

Philly

Avui a l’hora de sopar hem anat a buscar uns Phillys i evidentment a Pat’s.
Durant el viatge a totes les ciutats havíem vist Phillys anunciats menys a Philadelphia.

Ens hem informat i aquí no es diuen així, es diuen Cheese steak.

Pat´s

En Pat aquet es qui el va inventar, ell feia entrepans de carn a tires per els seus clients fins que al voltant dels anys 30 l’hi va afegir el formatge i el va popularitzar, la fama va anar travessants estats fins que es va convertir en el entrepà de Philadelphia.
El tal Geno’s te el bar davant i es va voler apuntar el “tanto” i va començar a dir, que l’invent era seu. Però res.
Al Pat’s aquet ha menjat gent de la talla de Bill Clinton, Lou Rawls o els mateixos Bee gees.
Doncs cap allà anem.

El local es nomes per els que treballen allà i els clients seuen fora a unes cadires de ferro. Tu demanes per una finestra el entrepà i per l´altre les patates i la beguda.
Puntuació del entrepà , tot i el seu aspecte; un 10!!!!!!!

La carn boníssima i el formatge desfet increïble. Les patates pelades i tallades, res de congelades.. Bones bones. Tot plegat 11 Dolars!!!!! nomes.
S’ha de dir que al carrer estàvem a menys de O graus però s estava tant be…
Les cases del barri ens sonaven i no sabien de que, anem a demanar el cafè (el mes barat de la ciutat) i a terra ens trobem això

Italian Market

Aquet es el barri dels Italians a Philadelphia i Rocky Balboa va córrer per aquets carrers a la primera pel·lícula, va travessar el Italian Market.

On a la pel·lícula l`hi donen una poma mentre corre.
I després buscant buscant a veure si trobàvem la casa d’ En Rocky però es buscar una agulla a un paller. Totes son molt semblants al barri amb la mateixa entrada.localitzacions de la pel·lícula Rocky

La casa de Rocky

La primera visita era sens dubte era la casa de Rocky, la casa de la primera pel·lícula, on va començar la saga, on es va fer el primer petó amb Adrian (paraules textuals de l’amic per donar més èmfasi a la visita i intentar convènce´m) .

Sincerament, jo fins aquell moment només havia vist la primera pel·lícula de Rocky i això va ser a finals dels 70s i estàvem a principis dels anys 2000. Jo d’aquella casa només recordava que hi havia unes escales a l’entrada.

A aquell incipient Internet, trobem una adreça per buscar la casa. Adreça que no va ser correcta, però ens va portar al barri i partir d’allà un esforç titànic de records per trobar-la.

La zona on ens va portar la falsa direcció era un lloc diguem-ne “complicat”, carrers molt foscos, gent molt rara pel carrer mirant-nos, fumant vés a saber què.

Els meus records sobre la casa, les escales a l’entrada, no van servir de res, gairebé totes les cases del barri tenien escales a l’entrada. Però mirant cap amunt buscant un senyal que ens orientés, vam veure un tren elevat, segons l’amic sortia a la pel·lícula.

Seguim el tren elevat que ens va servir per sortir de la zona aquesta i entrar en una, una mica més il·luminada i més normal, després de voltes i més voltes un crit del col·lega va fer que aturés el vehicle. Estàvem a casa de Rocky, 1818 Tusculum Street no la 1010… que ens donava aquesta web.

Això sí, si us plau, en anar a visitar la casa tingueu el màxim respecte, actualment a la casa hi viu gent i suposem que han d’estar una mica fart de les visites.

Museu d´art modern

La següent visita havia de ser sens dubte el gimnàs on Rocky s’entrenava amb Mike Goldmill però era tard.

Parts del recorregut com el port, ja els hem vist i el city Hall i com ens faltava el mes important, el museu d’art modern cap allà anem.
A la rotonda de davant impossible parar però segueixes a la dreta i gires la primera a la dreta puges en cotxe fins a dalt de les escales.
Esta prohibit, però de nit.. guiris…i això és Amèrica apa ja hi som, les millors vistes de la ciutat

localitzacions de la pel·lícula Rockyi

com no, Rocky!!

I les seves petjades gravades a les escales(et peu de nena)

localitzacions de la pel·lícula Rocky

ROCKY STEPS

Ja ficats de ple al personatge continuem recte fins al city hall de la ciutat, on rocky corria pel seu interior i enfilem al museu d’art modern a fer els Rocky Steps de nit i nevant!

BOTIGA D’ANIMALS D’ADRIAN

L’endemà primer objectiu era el gimnàs de Micke però la direcció que teníem era 2146 de N.front Street i no coincidia una altra vegada.

Mirant-nos el lloc on havíem anat, a veure si reconeixíem alguna cosa, ens vam adonar que era la botiga d’animals on treballava Adrian i Rocky intentaria lligar. una altra de les localitzacions de les pel·lícules Rocky Balboa

GIMNÀS DE MICKE, UN ALTRE DE LES PRINCIPALS LOCALITZACIONS DE LES PELICULES ROCKY BALBOA

Just al costat teniu el gimnàs de Micke i cap a l’altra banda Lucky seven Tavern. Això de Lucky potser és per als afortunats que surten del lloc sense ser atracats, la veritat aneu amb compte perquè no és de les millors zones de la ciutat. Nosaltres no ens vam atrevir ni a treure la càmera per fer fotos.

CASA D’ADRIAN I PAULI

La següent visita va ser buscar la casa d’Adrian i el seu germà Pauli, on conviden Rocky a sopar per a acció de gràcies.
Aquí és on Rocky pronuncia la frase; avui no és acció de gràcia, és dijous. Frase utilitzada sempre pel meu amic quan ens tocava treballar un festiu i que jo mai no havia sabut d’on l’havia tret.
La casa és el 2822 Rosehill Street però si us plau, el mateix amb la casa de Rocky, és una zona on viu gent i cal respectar-los.

SPECTRUM ARENA

Una altra localització de la pel·lícula és el Spectrum Arena, on es van celebrar els primers combats de Rocky, estava el 3601 South broad sreet. Aquí ja no arribareu a temps, va ser demolit el 2011, nosaltres vam tenir la sort de veure’l.

ZOO DE FILADÈLFIA

L’última localització de les pel·lícules de Rocky Balboa és el zoo de filadèlfia. Aquí no hi vam ser però és una gran visita si aneu amb nens. Està situat a West Grand Ave.
Sincerament, va ser una visita diferent de la ciutat i viscuda amb un fan de la saga, va ser realment emocionant i ens va deixar un bon record de la visita de la ciutat.

Si voleu mes articles sobre Filadèlfia aneu aquí.

AJUDA PER EL TEU PROPER VIATGE
Vols barats a Nova York clicant la imatge de sota

Els millors hotels de Nova York clicant la imatge de sota

Tours guiats en Castellà per Nova York clicant la imatge de sota

AJUDA PER EL TEU PROPER VIATGE
Recorda viatjar amb assegurança de viatges, si cliques la imatge de sota tindràs un 5% de descompte

By ddriver

One thought on “15e dia PHILADELPHIA LA CIUTAT DE ROCKY”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.