1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

Desprès de 15 o 20 litres de cervesa ja hem tornat de Munic.

DE KARLSRUHE A MUNIC

La primera sensació al arribar a Karlsruhe va ser de que el pilot s’havia equivocat de bundesland i ens havia portat al bundesland de Mallorca.

Estàvem per sobre dels 20º i fins l’últim dia no baixaríem d’aquesta temperatura, inclús la superaríem en 7 graus alguns dels dies.

A Karlsruhe vàrem agafar el cotxe de lloguer i cap a Munic. El recorregut es com estar a Disneylandia dels conductors, pots corre el que vulguis!!!hem tornat de Munic.A excepció de alguns punts que tenies que anar a 120 però poquets i com el cotxe ja s’havia acostumat a no baixar dels 190km/h perquè afluixar.

El poble mes gran d’Alemanya es diu Ausfhart,hem tornat de Munic.Esta anunciat a tot arreu però o vam ser capaços de localitzar-lo a cap mapa.

OLYMPIA PARK

Enseguida vam estar a Munic i directes al Olimpia Park.hem tornat de Munic.Aquí vam tindre sort que feien no se quina festa i es podia visitar l’estadi mític de la final del Mundial 74 i olimpíades 72,gratis.

I fins la gespa ens van deixar estar.hem tornat de Munic.La veritat es que vam gaudir com nens, hem tornat de Munic.Desprès els mes valents poden caminar per la teulada de metacrilat del estadi per 39e.

BMW

Al acabar la vista cap a la BMW (Bavarian motor Works),hem tornat de Munic.al sortir del pàrquing ens trobem amb un edifici espectacular i ens pensàvem que era el museu i no era la botiga, després vam anar al museu.

hem tornat de Munic.i una mica car per el que veus, millor la botiga.

Desprès, el primer 0.5lt de cervesa a Munic i com no, la millor de totes Augustiner,  Sota la Olimpiaturm.  hem tornat de Munic.

OLIMPIATURM

Un cop acabada la cervesa cap a munt. Desprès d’haver pujat a tantes torres i edificis a EEUU aquesta torre no impressiona gens, ara si te una gran vista del park olimpic.  hem tornat de Munic.

D ‘aquí ja vam anar a localitzar l’hotel i un cop allà trucar els de Torroella que venien via Milan, com sempre, estaven a un bar.

PRIMERES CERVESES

Vam sopar el menjar típic alemany de Kebabs i d’aquí a fer un tomb per el centre.  Però a mesura que entràvem a les cerveseries les tancaven, es veu que a les 23.30h serveixen l’ultima birra i a les 12 tanquen, ja nomes ens quedava el barri de les golfes on hi hagués bars oberts, quin remei, cap allà a fotre les penúltimes birres i a dormir.

AJUDA PER EL TEU PROPER VIATGE
TROBA VOLS BARATS CLICANT L´IMATGE DE SOTA

TROBA ELS MILLORS HOTELS CLICANT L´IMATGE DE SOTA

PER TROBAR EXCURSIONS GUIADES EN CASTELLA CLICA L´IMATGE DE SOTA

AJUDA PER EL TEU PROPER VIATGE
RECORDA NO VIATJAR SENSE ASSEGURANÇA, PER OBTENIR UN DESCOMPTE DEL 5% CLICA L´IMATGE DE SOTA

By xxavigr

Travel planner y Blogger des de 2005, viatger incansable decidit a no quedar-se en un destí definitiu per el moment i que en aquesta nova etapa de la meva vida estic disposat a veure tot allò que em falta o fins em donin les forces.

One thought on “MUNIC 1er dia”

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.