1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

4 gener 2010

Desprès de dormir un munt d’hores marxem cap a Glasgow. En circumstancies normals hauríem anat a Edimbugh avui, però tota la nit ha estat nevant i les carreteres estan fetes caldo. A Anglaterra hi ha molts aeroports tancats i carreteres tallades per culpa el temporal de neu.

M’és igual, ja que estic molt a gust amb ells i qualsevol cosa que fem em semblarà be.

Marxem a Glasgow amb bus. Molt interessant, tot el viatge m’ha estat explicant coses de tots els barris on passàvem, barris catòlics, protestants, d’immigrants…explicant-me l’historia de cada barri.

A mes per el camí hem passat per un carrer ple de pubs, alguns dels Rangers i altres Celtics.

La veritat es que la rivalitat es viu mes que un Barça Madrid perquè els dos estan a la mateixa ciutat i els enfrontaments entre la gent son continus amb ho que accentua l’odi.

Al arribar al centre em va portar a un carrer comercial, la gent boja amb les rebaixes, inclòs la botiga del Celtic.

Desprès de donar una volta per la zona peatonal, allà en diuen pederastrien area(no ho tenia clar jo si tenia que entrar) sento que criden Xaviiii, joder em giro i era l’amic del Stephen, en James, estava a un bar fen un cafè amb la seva novia, la Fiona, i ens vam unir. Un altre cop em van fer sentir un mes d’ells. Son una gent increïble, hospitalaris com ningú.

D’allà vam seguir fins fins l’opera i després vam veure l’estàtua del que va ser primer ministre dels escocesos fins el any 2000 que va morir, era un conegut de la seva dona, molt amics per el que es veu.

D’aquí hem començat a pujar fins arribar a la catedral, el gel era una passada. Davant la catedral era una autentica pista de gel.

Desprès d’explicar-me coses sobre la catedral, em anat cap el passeig dels sospirs, que es l’últim camí que fan els morts, entre la catedral i el cementiri, un altre pista de gel.

Aleshores ens hem envalentit i em pujat a dalt de la necròpolis. Em deia que des de a dalt veuria el paradís.

No se, quasi ens trenquem la crisma pujant, i això que pujar era mes fàcil que caminar en pla. Al arribar a dalt, ens aproximem a la barana i veiem el paradís, el paradís per ells es l’estadi del Celtic. Així els morts des de la tomba poden veure el paradís i la fabrica de Tennent’s .

D’allà vam començar a baixar, ens vam fotre un fart de riure, pujar molt be però baixar amb gel…. ell va caure i tot, jo vaig fotre unes quantes patinades però sense caure.

Vam voltar una mica mes per Glasgow i vam tornar amb tren cap Clydebank, a un centre comercial i ens vam fotre a un McDonalds. Mes barat que aquí.

Després a casa on vam passar un altre vetllada molt agradable i divertida.

Tampoc es podia fer mes amb el temps que feia i el glaç que hi havia per tot arreu.

AJUDA PER EL TEU PROPER VIATGE
Vols barats a Nova York clicant la imatge de sota

Els millors hotels de Nova York clicant la imatge de sota

Tours guiats en Castellà per Nova York clicant la imatge de sota

AJUDA PER EL TEU PROPER VIATGE
Recorda viatjar amb assegurança de viatges, si cliques la imatge de sota tindràs un 5% de descompte

By ddriver

One thought on “VISITANT GLASGOW”
  1. Mira que aquí es viu molt un Barça-Madrid, però allà, jo també vaig sentir que el futbol no era una aficció sinó formava com part de la persona. Vivien pel futbol. I un Celtic-Rangers ha de ser dels millors partits del món, per veure.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.