1. Recent Posts
  2. Recent Comments
  3. Archives

Al arribar a Sofia era molt d´hora per anar a dormir, tot i ser fosc. Vam passar per l´hotel, després vam intentar anar al estadi nacional, on al endemà es jugaria el match i per el camí ens vam trobar una plaça amb aquets monuments.

El transit aquella hora a Sofia es caòtic, i el que el fa caòtic es que tots els carrers son de doble direcció no com aquí que son de una, cada cop que un cotxe te que girar es provoca el col·lapse.Trolebus en mitg del embus
Al estadi nacional no ens van deixar entrar, totalment prohibit, el vam rodejar, vam veure una cosa a traves d´unes grades però res, semblava el miniestadi vist per fora.
Tornem cap al centre a sopar, al nostra restaurant preferit, a veure si hi es la zohrarestaurant Happy
A prop es l´hotel del Barça, i arribant al restaurant veiem molta gent a la porta esperant, anem anem..
Després d´esperar una mica arriben els jugadors del BARÇA que venien d´entrenar, abans de que arribessin ells la atracció érem nosaltres, un em va preguntar si érem de BARCELONA i al dir-li que si s´ho van anar explicant entre ells, rotllo radio macuto, però el nostre èxit es va acabar quan van arribar els jugadors, els Búlgars aquets es van tornar bojos.Ronaldinho signant autografs
A un que en Ronaldinho l´hi va signar un autògraf casi es torna boig, fotia uns crits…
Després d’això fotos a un altre monument i cap a ca la Zohra d´una vegada per totes.esglesia Rusa a Sofiallibreria nacional
I per fi a sopar, taxi i a dormir!!petats petats per la borratxera de la nit anterior.

By xxavigr

Travel planner y Blogger des de 2005, viatger incansable decidit a no quedar-se en un destí definitiu per el moment i que en aquesta nova etapa de la meva vida estic disposat a veure tot allò que em falta o fins em donin les forces.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.